43759
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkron. - Wyd. 1 dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1995. - 202, [1] s. ; 20 cm.
Marketing w turystyce - autor porusza w niej cztery zasadnicze grupy zagadnień: - charakterystykę rynku turystycznego w kontekście efektywnego działania przedsiębiorstwa, - uwarunkowania określające strategie rynkowe, - sposoby tworzenia stałych więzi z klientami, - wykorzystanie marketingu-mix w działaniach konkurencyjnych.
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 201-[203].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej