43759
Książka
W koszyku
Marketing przedsiębiorcy i menedżera / Tadeusz Sztucki. - Wyd. 2. - Warszawa : "Placet", 2000. - 356, [4] s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena.)
Forma i typ
Temat
Głównym celem książki jest przedstawienie kompleksowej koncepcji strategicznego marketingu oraz wskazanie sposobów praktycznych zastosowań jego zasad, reguł, metod i instrumentów służących przedsiębiorstwu do kształtowania rynku i pozyskiwania nabywców na oferowane produkty i usługi.
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. podtyt.: rynek-marketing-nabywca, strategie marketingowe, marketingowa organizacja przedsiębiorstwa - badania marketingowe, marketing międzynarodowy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej