43763
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; [tł. z ang.]. - Wyd 5. - Warszawa : Gebethner & Ska, cop. 1994. - XXX, 743 s. : rys., wykr. ; 27 cm.
Forma i typ
Temat
Gatunek
Książka składa się z sześciu części. Część pierwsza omawia społeczne, zarządcze i strategiczne podstawy teorii i praktyki marketingu. Część druga przedstawia pojęcia i narzędzia wykorzystywane dla rozpoznania i analizy rynków oraz otoczenia marketingowego. W części trzeciej ukazane zostały zasady oceny i prognozowania rynków, przeprowadzania segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego. W części czwartej bada się problemy związane z projektowaniem strategii marketingowych dla przedsiębiorstw w różnym położeniu rynkowym i dla różnych faz cyklu życia produktu. Część piąta dotyczy marketingu taktycznego i sposobu, w jaki przedsiębiorstwa traktują lub też powinny traktować każdy element marketingu mix: produkt, cenę, dystrybucję i promocję. W części ostatniej omawiane są administracyjne aspekty marketingu, tzn. procesy organizacji, wdrażania i kontroli wysiłków marketingowych.
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej