43644
Book
In basket
Reklama jako proces komunikacji / Antoni Benedikt. - Wrocław : "Astrum", 2004. - 170 s. : tab. ; 21 cm.
(Kreatywność.)
To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
Notes:
General note
U góry okł.: Biznes.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 166-167. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again