43769
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Warszawa : "Difin", 2005. - 272 s. : il., wykr. ; 23 cm.
(E-Edukacja.)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej niemalże `za rękę` przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce. Zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają osobie uczącej się na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny.
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 250-252.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej