43769
Book
In basket
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Warszawa : "Difin", 2005. - 272 s. : il., wykr. ; 23 cm.
(E-Edukacja.)
Form of Work
Subject
Genre/Form
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej niemalże `za rękę` przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce. Zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają osobie uczącej się na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny.
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 250-252.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again