43709
Książka
W koszyku
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 230, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic.)
Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka "Strategia produktu": - przekonuje, że firma powinna oferować klientom przede wszystkim korzyści, a nie produkty, - ukazuje różnice w strategii działania na rynku produktów konsumpcyjnych i na rynku produktów przemysłowych, - omawia wpływ marki i opakowania na postrzeganie produktu przez konsumenta, - przedstawia poszczególne fazy cyklu życia produktu, - omawia strategie wprowadzania nowego produktu na rynek, - pokazuje rozwiązania organizacyjne zarządzania produktem w firmie.
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 229-230.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej