43751
Book
In basket
Reklama : techniki skutecznej perswazji / Wojciech Budzyński. - Warszawa : "Poltext", 2004. - 217, [2] s. : fot. ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie.)
Form of Work
Subject
Książka porusza temat modny i kontrowersyjny. W formie zwięzłego, systematycznego wykładu autor opisuje prawa i mechanizmy rządzące reklamą, podpowiada, jak przygotować brief reklamowy i plan mediów, jak przeprowadzić kampanię reklamową - dlaczego i kiedy gazeta jest lepszym medium niż telewizja, jak oddziałuje radio - teatr wyobraźni. Odpowiada na pytanie czy reklama to rzeczywiście pranie mózgu. Czytelnik znajdzie tu trochę etyki i prawa, awangardy reklamowej i skandalu, poważnych przestróg i przewrotnego humoru. Liczne przykłady, fascynujące fotografie i studia konkretnych przypadków zaciekawią zarówno laika, jak i zdeklarowanego entuzjastę sztuki reklamowej.
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [219]. Spis wybranych aktów prawnych s. [215]-217.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again