43763
Book
In basket
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; [tł. z ang.]. - Wyd 5. - Warszawa : Gebethner & Ska, cop. 1994. - XXX, 743 s. : rys., wykr. ; 27 cm.
Form of Work
Subject
Genre/Form
Książka składa się z sześciu części. Część pierwsza omawia społeczne, zarządcze i strategiczne podstawy teorii i praktyki marketingu. Część druga przedstawia pojęcia i narzędzia wykorzystywane dla rozpoznania i analizy rynków oraz otoczenia marketingowego. W części trzeciej ukazane zostały zasady oceny i prognozowania rynków, przeprowadzania segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego. W części czwartej bada się problemy związane z projektowaniem strategii marketingowych dla przedsiębiorstw w różnym położeniu rynkowym i dla różnych faz cyklu życia produktu. Część piąta dotyczy marketingu taktycznego i sposobu, w jaki przedsiębiorstwa traktują lub też powinny traktować każdy element marketingu mix: produkt, cenę, dystrybucję i promocję. W części ostatniej omawiane są administracyjne aspekty marketingu, tzn. procesy organizacji, wdrażania i kontroli wysiłków marketingowych.
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again