43709
Book
In basket
Strategia produktu / Henryk Mruk, Ireneusz P. Rutkowski. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. - 230, [2] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Marketing Bez Tajemnic.)
Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie. Książka "Strategia produktu": - przekonuje, że firma powinna oferować klientom przede wszystkim korzyści, a nie produkty, - ukazuje różnice w strategii działania na rynku produktów konsumpcyjnych i na rynku produktów przemysłowych, - omawia wpływ marki i opakowania na postrzeganie produktu przez konsumenta, - przedstawia poszczególne fazy cyklu życia produktu, - omawia strategie wprowadzania nowego produktu na rynek, - pokazuje rozwiązania organizacyjne zarządzania produktem w firmie.
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 229-230.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again